Peyğəmbərimizin (SƏV) hədislərində bildirdiyi qeyb xəbərlərindən bəziləri Misirin fəthi
“Siz Misiri fəth edəcəksiniz. Misir (pula) "kirat" deyilən yerdir. Oranın xalqına xeyir tövsiyə edin. Onların bir zimmət (qorunma), bir də rahim (qan qohumluğu) haqqı vardır.”
Peyğəmbərimiz (səv) bu hədisində Misirin fəth ediləcəyini müjdələmişdir. Peyğəmbərimiz (səv) bu müjdəni verdiyi vaxt Misir romalıların hakimiyyəti altında idi. Bundan əlavə, müsəlmanların gücü hələ o qədər də çox deyildi. Ancaq Peyğəmbərimizin (səv) bu sözləri həqiqətə çevrilmiş, vəfatından çox keçmədən hz. Ömərin (ra) xəlifəliyi dövründə, yəni 641-ci ildə Əmr ibn Asın rəhbərliyi ilə müsəlmanlar Misiri fəth etmişlər. Bu hadisə Peyğəmbərimizin (səv) baş verən qeyb xəbərlərindən biridir. Bu olay, Peygamber Efendimiz (sav)'in gerçekleşen gayb haberlerinden biridir.
“Kəsra öldükdə ondan başqa Kəsra olmayacaq. Qeysər də ölsə, ondan sonra başqa Qeysər olmayacaq. Nəfsimi qüdrəti altında tutan Zati-Zülcəlala and olsun, siz hər ikisinin xəzinələrini Allah yolunda xərcləyəcəksiniz.”
Bu hədisdə keçən "kəsra" sözü keçmişdə İran krallarına verilən addır. Qeysər isə Roma imperatoruna deyilirdi. Peyğəmbərimiz (səv) hədisində bu iki kralın sahib olduğu xəzinənin müsəlmanlara qalacağını müjdələmişdir.
Burada bir məqam diqqət yetirmək lazımdır: Peyğəmbərimiz (səv) bu xəbəri müjdələdiyi dövrdə müsəlmanlar hərbi, iqtisadi və siyasi baxımdan belə böyük qələbəyə gücləri yox idi. Bundan əlavə, bu dövrdə İran və Bizans imperiyaları da güclü dövlətlər idi. Ona görə Peyğəmbərimiz (səv) bu iki fəthi xəbər verəndə siyasi və hərbi şərait buna əl vermirdi. Lakin Peyğəmbərimizin (səv) xəbər verdiyi bu hadisələr eynilə baş vermişdir. Hz. Ömərin xəlifəliyi dövründə İran fəth edilmiş və bu fəthlə birlikdə kəsraların hakimiyyətinə son qoyulmuşdur.
Qeysərin ölümü və xəzinələrinin müsəlmanlara qalması isə müsəlmanların Rəşidilərin dövründə Roma imperiyasına aid böyük mərkəzləri fəth etməsi ilə başlamışdır. Hz. Əbu Bəkir dövründən başlayaraq Qeysərin rəhbərliyi altındakı İordaniya, Fələstin, Şam, Qüds, Suriya, Misir kimi böyük mərkəzlərin hamısı fəth edilmişdir. İstanbulun 1453-cü ildə Osmanlı padşahı Fateh Sultan Mehmet tərəfindən fəth edilməsi və Roma İmperiyasının süqutu ilə qeysər rütbəsi də ləğv edildi.Beləliklə, Peyğəmbərimizin (səv) dövründə siyasi və iqtisadi baxımdan qeyri-mümkün görünən Allahın hz. Muhammədə (səv) bildirdiyi bu əhəmiyyətli fəthlər möcüzə kimi reallaşmışdır.
Amerikalı tədqiqatçı M.G.S. Hodcson “İslamın Macərası” adlı kitabında müsəlmanların Bizans və İran İmperatorluğuna məxsus yerlərin fəthini belə bildirir:
“Hz. Məhəmməd məkkəli ərəb kimi Mədinədə dini əsaslara görə cəmiyyət qurur. O Sasani (İran) və Roma İmperatorluqları üzərinə hücum edəcək, hətta onların ərazilərini ələ keçirəcək bu cəmiyyəti Ərəb yarımadasının çox hissəsinə yayır.”
Beləcə, Peyğəmbərimizin (səv) dövründə siyasi və iqtisadi baxımdan qeyri-mümkün kimi görünən bu əhəmiyyətli fəthlər Allahın hz. Məhəmmədə xəbər verdiyi və baş vermiş möcüzələrdəndir.
Uca Allah Xosrov Pərviz şaha oğlu Şirəveyhi bəla etdi. Şirəveyh onu bu ayda, bu gecədə və gecənin də bu saatında öldürəcək!”
Mənim dinim və hakimiyyətim Kisranın (Xosrov Pərvizin) mülk və səltənətinin hakim olduğu yerə qədər çatacaq.
Peyğəmbərimiz (səv) hökmdarları İslama dəvət etmək qərarı almış və səhabələrindən Abdullah ibn Huzafəni (ra) İran hökmdarı Pərviz ibn Hürmüzə elçi göndərmişdi. İran hökmdarı isə təkəbbüründən hiddətlənmiş və Peyğəmbərimizin (səv) dəvətini qəbul etməmişdi. Hətta Peyğəmbərimizə (səv) iki elçi göndərib müsəlmanların təslim olmalarını söyləmişdi. Peyğəmbərimiz (səv) isə bu iki elçini əvvəlcə İslama dəvət etmişdi, ertəsi gün qərarını elçilərə bildirmək üçün hüzuruna çağırmışdı.
Peyğəmbərimiz (səv) elçilərə Allahın ona bildirdiyi bu xəbəri çatdırmışdı:
“Uca Allah Xosrov Pərviz şaha oğlu Şirəveyhi bəla etdi. Şirəveyh onu bu ayda, bu gecədə və gecənin də bu saatında öldürəcək!”
Peyğəmbərimiz (səv) həmçinin onlara xitabən belə demişdi:
“Bazana (Xosrov Pərvizin elçi göndərməsini əmr etdiyi mərziban) deyin ki: Mənim dinim və hakimiyyətim Kisranın (Xosrov Pərvizin) mülk və səltənətinin hakim olduğu yerə qədər çatacaq. Yenə ona deyin ki, əgər sən müsəlman olsan, indi idarə etdiyin yerləri sənə verəcəyəm, səni ebnalardan (Cənubi Ərəbistana yerləşən iranlılar) ibarət olan qövmə hökmdar edəcəyəm”.
Bundan sonra elçilər Yəmənə dönərək baş verənləri danışdılar. Eşitdiklərindən olduqca təsirlənən Bazan “Vallahi bu hökmdar sözü deyil. Elə hesab edirəm ki, bu şəxs dediyi kimi, bir peyğəmbərdir” sözləri ilə fikrini ifadə etdi.
Sonra da adamlarına “Onu necə tapdınız?” – deyə soruşdu. Peyğəmbərimizin (səv) heybətindən olduqca təsirlənən elçilər dedilər: “Biz ondan daha heybətli, heç nədən qorxmayan və mühafizəçisi olmadan gəzən hökmdar görmədik. Təvazökarlıqla yeriyərək xalq arasında gəzirdi”
Bazan bir müddət gözləyib Peyğəmbərimizin (səv) Kisra haqqında söylədiklərinin doğru çıxıb-çıxmayacağını görmək istədi. Əgər bu hadisə baş verərsə, bundan sonra Peyğəmbərimizin (səv) Allahın elçisi olduğuna əmin olacağını ifadə etdi. Aradan qısa müddət keçdikdən sonra Kisranın oğlu Şirəveyhdən Bazana bu məktub gəldi:
“Mən Kisranı (atamı) öldürdüm. Mənim adıma xalqın beyətini al, Kisranın sənə yazdığı şəxs haqqında da yeni əmrim gələnə qədər gözlə və heç bir şey etmə.”
Bazan və adamları bu hadisənin Peyğəmbərimizin (səv) bildirdiyi zamanda baş verdiyini gördülər. Bazan bu böyük möcüzəni gördükdən sonra iman gətirdi və müsəlman oldu. Onun ardınca Yəməndə məskən salan ebnalar müsəlman oldular. Bazan Peyğəmbərimizin (səv) təyin etdiyi ilk vali idi və İran valilərindən iman gətirən ilk insan oldu .
Peyğəmbərimizin (səv) 628-ci ildə İran Kisrası Pərvizə İslama dəvət edən məktub göndərməsi və İran Kisrasının oğlu tərəfindən 628-ci ildə öldürülməsi tarixi qaynaqlarda da göstərilən hadisələrdir.